5. januára 2016

Muškársky stolík

Už dlhšiu dobu ma trápilo rozkladanie a skladanie viazačského muškárskeho materiálu a viazačských pomôcok. Stiesnené podmienky panelového bytu a prítomnosť rodinky mi neumožňovali sa rozložiť na dlhšiu dobu, aby to nevzbudzovalo kritické pohľady od mojej manželky a viazačské chúťky štvorročnej dcéry.
Surfovanie na nete ma priviedlo k skvelému nápadu a odkukal som mini muškársky stolík, vhodný práve pre mňa alebo lepšie povedané do tých našich  panelových buniek. Zasadol som teda k počítaču a na grafickom programe som si zhotovil jednoduchý mini stolík. Jeho výroba trvala necelé tri dni. Urobil som zopár týchto stolíkov hlavne na otestovanie aj pre iných muškárov  – viazačov. Osobne som s ním nad mieru spokojný. Stolík je skladný a vlastne len po odmontovaní hornej časti zveráčika ho vložím celý do skrine aj s neporiadkom, ktorý je súčasťou každého viazania. Nie je to síce ideálne riešenie hlavne pri viazaní veľkého množstva múch napríklad na komerčné účely ale pre mňa osobne bohato postačuje pri tých kusoch múch,  ktoré viažem a spotrebujem  na muškárskych výpravách. Určite po čase niečo vynovím alebo doplním podľa potreby, ale  zatiaľ mi ostáva len viazať a viazať.

Tu Vám ponúkam prehľadné náčrty a rozmery stolíka :





  
Ľubo ´Percas´ Augustinský

2 komentáre:

  1. vyrábam ponukam...https://sport.bazos.sk/inzerat/84561941/organizer-Fly-tying.php

    OdpovedaťOdstrániť
  2. info prezentacia:https://sk.pinterest.com/kamaro0689/



    kamaroo@centrum.sk alebo kamaroo18913094@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť