27. januára 2016

Začali sme sezónu

           Mrazy ustúpili a prišlo pekné počasie s teplotami nad nulu. Nedalo mi, a tak som zavolal Tulimu či by sme tento rok nezahájili netradične už v Januári. K tomuto rozhodnutiu ma viedli nové poznatky o revíry na strednom Slovensku, ktorý sme doteraz nikdy nenavštívili. Tuli je za každú srandu a tak bez mihnutia oka súhlasil. 
           
           Tento výjazd sme mali naplánovaný už pred piatimi dňami, ale silné mrazy nás donútili k posunu termínu. Teplota bola ideálna, nemrzlo ale ani odmäk nebol veľký takže voda by mala zostať čistá. Po príchode k revíru sme obidvaja zostali zaskočený, keďže sme očakávali minimálny brehový porast a nebrali broďáky. Stromy a kríky po oboch stranách rieky, kam oko dohliadlo, zregulovaná a vcelku plytká riečka ideálna na leto, voda čistá ako božie oko. Super ...... bez broďákov to bude paráda  a aj bola. Konečná bilancia 3 hodinovej rybačky, mojich odtrhnutých 15 múch a Tuliho 8 múch. Toľko som neodtrhol za celú sezónu. Nevadí, nabudúce budeme vedieť.
              Pomaly sme prechádzali plytšie úseky hornej časti revíru a ani ťuk. Našťastie po asi 500 m sa začali hlbšie miesta, v čo sme ani nedúfali. Chytali sme na 0,12 fluorocarbón a mikronymfy. Keď som našiel hlbšie jamy, koncovú som nasadil ťažkú a ťukal po dne. Na druhý hod sa podaril pekný potočák a neskôr ešte jeden mikropstruh.  


Miesta sme nakoniec našli pekné, ale z brehu sa hádzalo otrasne. Všade samé konáre, konáriky a kostrnky. Po 3 hodinách lovu som skončil na 2 rybách, Tuli bohužiaľ prvé tohtoročné zero.
              

Revír má určite potenciál, tečie pekným parkom s naozaj sľubnými miestami, takže sa tam ešte vrátime. Zmena bude ale vo výbave, kde rozhodne nebudú chýbať čižmy.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára